Subject: Küsimus seoses E-koolitusega avalikele äriühingutele
From: "Jana Karilaid" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Mon, 13 May 2024 13:49:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kuna teil on eesti keeles väga hea koolitus disainitud avalike äriühingute
liikmetele, siis kuna meie personal on üha rohkem rahvusvahelistumas, siis
kas teil on soovitada mõnda meie seadusandlusega kooskõlas
korruptsiooni-teemalist inglise keelset e-koolitust sellel teemal?

Vastuse eest ette tänulik!

Jana Karilaid
People Partner – Growth and performance

Foundation CR14
Rävala pst 14, 10143 Tallinn, Estonia

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+3725265194

Hoia end #cyberrangerite tegemistega kursis
<https://www.linkedin.com/company/cr14/> CR14 LinkedIn vahendusel.

PS! To be updated with what #cyberrangers do, follow us on
<https://www.linkedin.com/company/cr14/> Linkedin

***CONFIDENTIALITY NOTE***

This email transmission and any documents accompanying this email
transmission contain information from CR14, which is confidential. The
information is intended only for the use of the intended recipient. If you
are not the intended recipient, you are hereby notified that any
disclosure, copying, distribution or the taking of any action in reliance
on the contents of this email information is strictly prohibited. If you
have received this email in error please notify us immediately by replying
to the email address set forth above. Many thanks.